Facebook page

duminică, 28 februarie 2010

Panselute cochete- sarma argintata, dantela, perle jad, ametist , margelute japoneze toho











Pe 8 Martie fetita mea are serbare. Ea va juca rolul unei panselute. Doamna mi-a spus ca trebuie sa-i cumpar o panseluta artificiala pe care fetita o va tine in mana. Am intrebat-o atunci pe Doamna de ce nu pot cumpara o panseluta naturala dar raspunsul nu m-a luminat. Asa ca am decis sa-i fac eu niste panselute dragute si cochete asa cum este si fetita mea . Am montat o panseluta pe un pieptanas argintat iar pe celelalte le-am asezat frumos pe un betisor .
La realizarea lor am folosit sarma argintata, dantela , ametist, perle jad mov,cristale, margele japoneze toho.

Poti face orice cu aceste panselute : le poti purta in par, ca brosa sau martisor, accesoriu pentru fusta sau chiar la mana ... imaginatie sa ai...

Sper sa va placa si voua .

Un comentariu:

  1. Nici nu puteai sa faci ceva mai ingenios si mai frumos . Ai imaginatie si bun gust , si iata ca se bucura si Andrada de minunile iesite din mainile tale.Sunt convinsa ca va avea mare succes .

    RăspundețiȘtergere